home Meny close
menu Meny

FRAKT OG LEVERING 

Hvor lang leveringstid er det på varene?
Det vil variere fra produkt til produkt, men beregn ca 3-6 uker.
Annen leveringstid vil vi opplyse om på hvert produkt. 

Hva koster frakten?
Frakten beregnes i handlekurven din.
Du vil se fraktkostnaden før du gjennomfører kjøpet.
Ønsker du at varen skal bæres inn kommer det et tillegg på kr 590,-
Ring kundeservice på 33 00 54 00 for å avtale innbæring.

Hvilke leveringsmuligheter tilbyr SixBondStreet?
Vi bruker PostNord som distributør. De tilbyr MyPack (hent varen på ditt
nærmeste postutleveringssted) og hjemlevering. Ved hjemlevering
ringer distributøren deg for å avtale tidspunkt for levering.
Hjemlevering med PostNord er til dør på bakkeplan. Ved behov for innbæring
må du velge Hjemlevering + Innbæring i kassen. 

Har du spørsmål angående levering kan du ringe kundeservice på 33 00 54 00.

Leverer dere varer utenfor Norge?
For øyeblikket leverer vi kun varer til norske husstander, 
men vi jobber med å utvide distribusjonsområdet.

 

RETUR OG REKLAMASJON 

Kan jeg returnere varer jeg har kjøpt hos SixBondStreet?
Ja, du har 30 dagers angrerett / åpent kjøp. Angrefristen gjelder fra den datoen du mottar varen. 
Ved bruk av angreretten må du selv betale fraktkostnaden som påløper ved retur av produktet.
Returskjemaet som følger med pakken må benyttes og produktet sendes tilbake i sin originalemballasje.

Ikke mottatt angrerett/returskjema?
Du kan laste ned angrerett/returskjema her.

Når får jeg pengene tilbake?
Vi refunderer kjøpesummen via vår samarbeidspartner Klarna.
Du vil ha pengene tilbake innen 3-6 arbeidsdager etter at vi har mottatt returvaren.
Har du valgt "Klarna faktura" blir den stoppet og kansellert med umiddelbar virkning. 

Hvor sender jeg varen jeg skal returnere?
Den sender du til:
Colliflow AS
ref: SixBondStreet
Skien Havneterminal
Havnevegen 70
3739 SKIEN

Hva gjør jeg hvis varen har mangler eller er skadet?
Ved reklamajon på grunn av feil eller skade vil vi alltid strekke oss langt for å gi deg en erstatningsvare.

Skadet under transport - Du må sjekke varen når du mottar den
Det er viktig at du melder fra til vår distributør PostNord om skade snarest mulig.
OBS! VIKTIG! Ring PostNord på tlf 09300 senest 4 timer etter mottak for å melde feil på varen.
Når du returnerer varen må du benytte returskjemaet som fulgte med pakken og
sende produktet tilbake i sin originalemballasje.
Ved retur pga feil eller skade betaler vi for frakten. 

Hva gjør jeg hvis jeg ikke har mottatt returskjemaet?
Dette skal alltid følge med pakken, men dersom dette mot formodning skulle mangle er 
det bare å ta kontakt med oss på kundeservice@sixbondstreet.com så sender vi deg et nytt.

Hva må jeg passe på når varen blir levert hjem?
Vi anbefaler deg å sjekke emballasjen godt. Hvis den er påført skader som skyldes
transportselskapet må dette bekreftes før signering slik at du ikke blir holdt ansvarlig
for eventuelle skader på varen.

 

BETALING

Hvilke betalingsmåter kan man velge mellom?
Du kan velge mellom kortbetaling VISA, Mastercard og faktura- eller delbetaling via Klarna.
Du kan også velge gavekort. Les mer under ”Hvordan betaler jeg med mitt gavekort” på Klarne sine sider.

Hvordan kommer jeg i kontakt med Klarna?
Du kan enten sende en mail til info@klarna.no, besøke hjemmesiden www.klarna.com eller ringe 21 01 89 91.
Deres åpningstider er: Man-Fre 08:00-17:00, Lør.–Søn. 10.00–17.00.

Jeg har ikke fått noe faktura.
Fakturaen fra Klarna sendes til deg per e-post.
Du kan selv hente din faktura fra www.klarna.com/no, gjennom å angi din e-postadresse ved "Finn din faktura".

Hvorfor kan jeg ikke velge å kunne handle med faktura?
Om ditt kjøp ikke godkjennes når du velger å betale mot faktura kan det være på grunn av en av disse årsakene: 

1. For å kjøpe mot faktura kreves det at du er 18 år. 
2. Adressen du angitt er feilaktig, ved betaling mot faktura godkjennes bare folkregistrert addresse. 
3. Du har overskredet det maksimale beløpet for faktura. Dog kan dette variere og om du vil vite dine maks-sum så kontakter Klarna på 21 01 89 91. 
4. Du har angitt et feilaktig personnummer. Tenk på at personnummeret kontrolleres mot den adressen du er folkeregistrert på, disse to opplysningene må altså matches for at fakturakjøpet skal kunne gå igjennom. 
5. Klarna (som vi bruker ved fakturakjøp), godkjenner ikke din kreditt. 

 

MIN KONTO

Hvordan kan jeg avslutte mitt kundeforhold?
Du kan avslutte ditt kundeforhold når som helst.
Send oss en e-post på kundeservice@sixbondstreet.com så sletter vi deg fra kunderegistret.

Kan jeg endre mitt passord og min e-postadresse?
Ja, det kan du gjøre ved å gå inn på ”Min konto”.

 

KJØPE & BESTILLE VARER

Reserveres varene jeg legger i handlekurven?
Nei, varer kan dessverre ikke reserveres.

Kan jeg kansellere min ordre?
Ja, det kan du. 
Ta kontakt med oss så hjelper vi deg med en eventuell kansellering. 

Hvor ser jeg status på mine ordre?
Logg deg inn på ”Min konto” og velg ”Mine bestillinger”.
Der vil du se din ordrestatus. 

 

SLETTE INFORMASJONSKAPSLER (COOKIES)

Google Chrome

For å slette informasjonskapsler:

  1. Klikk på «Innstillinger».
  2. Velg «Logg».
  3. Klikk på knappen «Slett nettleserdata».
  4. I dialogruten merker du av for de informasjonstypene du vil fjerne, f.eks. «Slett informasjonskapsler og andre moduldata for nettsteder».
  5. Bruk menyen øverst for å velge datamengden som du vil slette. Velg «tidenes morgen» for å slette alt.
  6. Klikk på knappen «Slett logg».

Internet Explorer 9.x og 10.x

For å slette informasjonskapsler:

  1. Klikk på verktøy-knappen (ikonet som ser ut som et tannhjul). Hvis du ikke ser menyen, trykker du på Alt-tasten på tastaturet for å vise menyene.
  2. Velg «Sikkerhet», deretter «Slett leserlogg» i menyen.
  3. Fjern merket for «Bevar data for webområder/nettsteder i Favoritter» og for «Informasjonskapsler (og nettstedsdata)».
  4. Klikk på «Slett».

Det kan ta flere minutter å slette bufferloggen.

Internet Explorer 8.x

For å slette informasjonskapsler:

  1. Klikk på «Sikkerhet». Hvis du ikke ser menyen, trykker du på Alt-tasten på tastaturet for å vise menyene.
  2. Velg «Slett leserlogg».
  3. Fjern merket for «Bevar data for webområder/nettsteder i Favoritter» og for «Informasjonskapsler (og nettstedsdata)».
  4. Klikk på «Slett».

Det kan ta flere minutter å slette bufferloggen.

Mozilla Firefox

For å slette informasjonskapsler:

  1. Klikk på Firefox-meny.
  2. Velg «Innstillinger», deretter «Innstillinger» i menyen.
  3. Klikk på «Personvern».
  4. Velg «Bruke egne innstillinger for historikk» i nedtrekksmenyen under «Historikk».
  5. Klikk på «Vis infokapsler».
  6. Trykk på «Slett alle infokapsler».

Safari

For å slette informasjonskapsler:

  1. Klikk på «Safari» i hovedmenyen.
  2. Velg «Nullstill Safari».
  3. Merk av for «Fjern alle nettsteddata».
  4. Klikk på knappen «Nullstill».

Opera

For å slette informasjonskapsler:

  1. Klikk på «Opera» i hovedmenyen.
  2. Velg «Innstillinger», deretter «Slett private data» i menyen.
  3. Merk av for «Slett alle infokapsler» eller trykk på knappen «Håndter infokapsler» og slett de du ønsker.